مداح مشهور تهران در اجتماع عظیم دعای عرفه درخصوص دعوت از مخالفان انقلاب به همایش 30 سال قانونگذاری به شدت انتقادکرد.

به گزارش رجانیوز، حاج منصور ارضی در خلال قرائت دعای عرفه در اجتماع ده ها هزار نفر از مردم با ابراز تأسف از دعوت افرادی که صراحتاً خواستار حذف ولایت فقیه از قانون اساسی هستند، افزود: وحدت ملی با این افراد معنا ندارد.

وی با بیان اینکه وحدت ملی نه با دشمنان انقلاب بلکه در عمق شهرستانها و روستاهای محروم باید به نمایش گذاشته شود، تأکید کرد: آنقدر عقب ماندگی در این شهرها و روستاها وجود دارد که حتی اگر 20 سال دیگر هم این دولت با همین سرعت فعالیت کند، باز هم جبران بی توجهی ها به این مناطق نخواهد شد.

این مداح مشهور در ادامه با اشاره به تجلیل از اغلب هنرمندان طاغوتی و هنرپیشگان بدسابقه و بدون قید در صداوسیمای جمهوری اسلامی، اضافه کرد: همین صداوسیما در آستانه محرم به نوکران امام حسین(ع) و مداحان اهلبیت(ع) حمله و آنان را متهم به دروغگویی می کند.

وی همچنین با بیان اینکه دشمن خارجی و داخلی به یقین رسیده اند که برای از بین بردن دین و انقلاب مردم باید مجالس اهلبیت(ع) را تخریب و سست کنند، تأکید کرد: امنیت مجالس اهلبیت(ع) باید حفظ شود.

حاج منصور ارضی با اشاره به گرایش برخی جوانان به مکان هایی مانند قهوه خانه ها افزود: همانطور که شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان گفتم و امام رضا(ع) را شاهد گرفتم، بچه های هیأتی حق رفتن به چنین مکان هایی را ندارند. قهوه خانه برای هیأتی ها حکم شرابخانه را دارد و قلیان حکم شراب


X