در حالی که صحنه انتخابات عملاً به جبهه 3 کاندیدا علیه دکتر احمدی‌نژاد تبدیل شده است، صداوسیما در مقابل فشارهای وارده از سوی این کاندیدا برای تضییع حق احمدی‌نژاد تا حدودی انفعال نشان داده و زمان مقرر 45 دقیقه‌ای را به 20 دقیقه کاهش داده است.

به گزارش رجانیوز، بنا بر محاسبات ستاد انتخابات صداوسیما، 20 دقیقه برای احمدی‌نژاد، 101 ثانیه برای موسوی، 76 ثانیه برای کروبی و 60 ثانیه به رضایی اختصاص یافته است.

دکتر احمدی‌نژاد ساعت 22:30 امشب به بخشی از اتهامات مطرح شده علیه وی در 3 مناظره تلویزیونی که بدون حضور وی انجام شد، پاسخ می‌گوید. شاید نقطه اوج این اتهام‌زنی‌ها اظهارات توأم با تندخویی موسوی در بخش پایانی مناظره با کروبی بود.

اما موسوی که در آن مناظره در واکنش به تذکر مجری برنامه مبنی بر اینکه صحبت کردن در مورد نامزد غایب خلاف آیین‌نامه است، با تندخویی گفته بود: «من راجع به سیاست های چهار سال گذشته و به همین انگیزه آمده ام و تعجب می کنم از شما. شما چرا وقتی که کسان دیگری اینجا نشسته اند چنین صحبتی نمی کنید. هی اخطار قانونی نمی دهید. تمام وقت من داده شود تا بیاید سه برابر من اینجا صحبت کند. من جلوی آقای کروبی هم قبول کردم. بیاید هر دروغی که می خواهد اینجا بگوید. شما ایشان اینجا دروغ می گوید هیچ کس جلویش را نمی گیرد، یقه اش را نمی گیرد. من که اسم نبردم.»

با این حال، از آنجایی که دروغگو کم‌حافظه است، موسوی اظهارات قبلی خود مقابل میلیون‎ها ایرانی و بذل و بخشش 3 برابر وقت خود به احمدی‌نژاد در اوج عصبانیت را فراموش کرده و امروز در جمع خبرنگاران گفت: من هم زمزمه این مساله را شنیده‌ام و امیدوارم درست نباشد؛ چون این مسئله ظلم به سایر کاندیداها است


X