نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که میرحسین موسوی در مناظره شب گذشته خود با مهدی کروبی دولت نهم را به دروغ گویی و فریب کاری متهم کرد، گفت:‌ دروغگو کسی است که به اسم مناظره می آید اما مناظره نمی کند.

حمید رسایی در گفت و گو با ایرنا، مناظره دیشب را "برنامه تلویزیونی" ارزیابی کرد و اظهار داشت: کروبی بیشتر رعایت کرد اما بخش های مختلف این برنامه به ویژه از سوی موسوی صحنه حملات و اهانت به احمدی نژاد بود و حملات و اهانت در 5 دقیقه پایانی برنامه اوج گرفت.

وی گفت:‌ کسانی که دولت را به دروغ گویی و فریب کاری متهم می کنند به این پرسش پاسخ دهند که آیا این دروغ نیست به اسم مناظره در یک برنامه تلویزیونی شرکت کنند اما مناظره نکنند؟

ضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود:‌ کسی که برخلاف قانون به جای مناظره، رقیب غایب را تخریب می کند و مورد تهاجم قرار می دهد دروغ گفته است.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی در سایت رسمی خود متوسط نرخ تورم در چهار سال اخیر را 15 درصد اعلام کرده است، گفت:‌ دروغ گو کسی است که کاغذی را به عنوان جدول می چسابند و تورم را 25 درصد اعلام می کند که مربوط به یک مقطع خاص است.

رسایی اظهار داشت:‌ کسی که در برابر رقیب می ماند و واژه ها را فراموش می کند اگر حرفی داشت در مناظره با رقیب خود بیان می کرد نه در برنامه ای که وی حضور نداشته است، بگوید و برود.

وی گفت: برنامه شب گذشته مناظره موسوی و کروبی ثابت کرد، بسیاری از مطالبی که گفته می شود، صحت دارد و "آفتاب آمد دلیل آفتاب".


این نماینده مجلس تصریح کرد:‌ این برنامه ثابت کرد که وقتی احمدی نژاد می گوید "چند نامزد در برابر یک نامزد" درست است.


X