رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی کروبی گفت: تجمیع نظرات طیف‌هایی که قرار است موسوی میان آنها توافق ایجاد کند تا حدی کار را برای موسوی دشوار کرده است.

به گزارش فارس، جمیله کدیور رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی عصر امروز یکشنبه در همایش حمایت هنرمندان از کروبی طی سخنانی گفت: اگر آوازه ایران از مرزهای جغرافیایی خود در سده‌های مختلف عبور کرده است ناشی از فرهنگ کشور ما بوده که این فرهنگ باعث جهانی شدن آوازه ایران می‌باشد.

رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی تصریح کرد:‌ سیاست کروبی از ابتدا تحت عنوان شعار تغییر مطرح شده لذا می‌توان امید داشت که با برنامه‌های وی و تیمی که وی را همراهی می‌کنند مشکلات حل شود. از این رو می‌توانیم امیدوار باشیم که با ریاست جمهوری کروبی فرهنگ در همه حوزه‌ها شکوفا شود.

کدیور ادامه داد: معتقدم که خاتمی به لحاظ روش و منش و البته به لحاظ روحیات بیشتر شبیه به میرحسین موسوی است لذا اگر ما نتوانستیم در برخی زمینه‌ها آن مقاومت لازم را داشته باشیم و برخی فشارها را در چند سال پایانی ریاست جمهوری خاتمی مقاومت کنیم نه به خاطر قاطعیت بود بلکه به خاطر عدم قاطعیت بود.

رئیس کمیته بانوان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در خصوص اظهارات یکی از هواداران موسوی که در جلسه حضور داشت و گفته بود هر دو کاندیدای اصلاح‌طلب نقطه نظرات مشترکی دارند تاکید کرد: بسیاری از اهداف موسوی و کروبی مشترک است و اگر برنامه‌های این دو کاندیدا را مشاهده کنیم خواهیم دید که آنها در بسیاری از این برنامه‌ها با همدیگر اشتراک دارند اما شیوه آنها و البته تیمی که این دو کاندیدا را همراهی می‌کنند متفاوت است. لذا شاید مشکل موسوی این است که جمع کردن نظرات هر دو طیفی که قرار است وی بین آنها توافق ایجاد کند تا حدی کار را برای موسوی دشوار کرده است.

کدیور ادامه داد: معتقدم اگر کروبی رئیس جمهور شود با توجه به تدوین وی مبنی بر اینکه از افراد توانمند استفاده خواهد کرد قطعا چه از موسوی و چه از افرادی که در چارچوب اخلاق و برنامه‌های کروبی بتوانند کمک کنند وی بهره خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار داشت: معتقدم حضور هر دو کاندیدای اصلاح‌طلب با توجه به اینکه هر یک دامنه رای خود را دارند در عرصه انتخابات ضروری است. لذا اگر یکی از این دو کاندیدا انصراف بدهند به معنای کاهش مشارکت مردم خواهد بود و معلوم نیست که این مسئله به نفع جریان اصلاح‌طلب باشد.


X